"Draaa kortet!"

Innan sambo, bebis och en massa graviditetskilon som inte vill försvinna köpte jag verkligen hur mycket kläder som helst åt mig själv. Hittar fortfarande plagg i garderoben som prislappen sitter kvar på men dessa kommer jag ju inte i såklart. Tyckte att 500 kronor för en rätt trist klänning var helt ok så länge man hittade nått nytt då man skulle ut på krogen. Hål i huvve!
Köper nästan aldrig nånting nytt till mig själv (läs hittar aldrig) heller förutom då jag verkligen måste och så är de typ underkläder och leggings tjohoo vad roligt.

Däremot har jag ju hittat ett nytt beroende: BARNKLÄDER!!!
Finns så mycket fint som skulle sitta så bra på Isaak haha.. Tur jag är pank just nu då jag suttit och kollat på diverse hemsidor med härliga färgglada kläder annars har jag ju en tendens till att impuls shoppa alldeles för mycket då jag väl sätter igång.
"Dra kortet" säger rösten i min skalle.

Som tur är har jag nu sista månaderna handlat väldigt mkt begagnat från en tjej jag gick i lågstadiet med:) hon har väldigt fina kläder i jätte fint skick som hon säljer bort till toppenpriser! Och även helt oanvända plagg som hon ibland skickar med:)

Nä nu ska jag sluta svamla och lägga mig ner och vila.. Svanskotan gör så förbaskat ONT så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Värktabletterna hjälper inte längre så är mindre roligt!

Puss och hej leverpastej


Kommentarer
Postat av: isa

längtar efter er redan!! puss isa

2012-01-08 @ 21:11:33
Postat av: therese

sv: Jag kan visa bilder om du vill! :) Slänger kanske upp visning imorgon. Jag vet inte hur man lägger upp en video på bloggen.. vet du? :)

2012-01-09 @ 21:46:01
URL: http://tinythess.blogg.se/
Postat av: therese

Och jag förstår att du är beroende av att köpa bebiskläder, hade jag också varit om jag hade haft en liten! hihi, det är ju sååå bedårande med så fina kläder.

2012-01-09 @ 21:47:15
URL: http://tinythess.blogg.se/
Postat av: Amanda

hej, vill du enkelt tjäna pengar på din blogg? det spelar ingen roll hur många läsare du har eller hur mycket kommentarer du får! klicka in på länken och läs dig till hur du ska göra! kram :)http://ssmileyface.blogg.se/2012/january/vill-du-tjana-pengar-pa-din-blogghemsida.html#comment

2012-01-12 @ 18:40:34
URL: http://ssmileyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0