Oj oj jag är helspänd! Lyckas jag med dett...

img_0049 (MMS)

Oj oj jag är helspänd! Lyckas jag med detta så tar mitt liv en helt annan vändning! Och nej jag ska inte flytta utomlands eller starta eget företag.. Är inte nån stor grej alls egentligen, förutom för lilla mig:) och det är ju huvudsaken eller hur? Hostan sitter ju fortfarande i som berget själv men annars mår jag faktiskt rätt okey (peppar peppar).. Hjälpte mamma in med hästarna nyss och trodde jag skulle hosta upp lungorna i stallet.. Hade inte varit trevligt, hade dom ju blivit alldeles spåniga;) äh nu ska jag ge mig! Hoppas alla har en bra kväll:)


Kommentarer
Postat av: therese

Sv: Haha, ja men gör det du! :)



Uscha, är du sjuk du? :/ krya på dig iaf!

2011-11-18 @ 04:22:19
URL: http://tinythess.blogg.se/
Postat av: therese

sv: Åh, kallblod är ju sååå härliga! :D



Ja, jag har en häst :)

2011-11-18 @ 04:23:02
URL: http://tinythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0