Idolkväll i Utby

Antar att det inte bara är jag som tycker att Molly är HELT överlägsen? Till och med Peter fick gåshud då hon sjöng och då är de inte illa pinkat kan jag lova!

Som jag förutspådde så är vi två döda sälar som ligger här i soffan, efter idol blir det nog att dyka i sängen..
Men imorn blir de full rulle på morgonen och under eftermiddagen så kommer några små brudar och ska få rida lite så blir som sagt bra med en hel natts sömn!

Nä nu håller vi tummarna för Molly tycker jag, om programmet kunde ta och börja nån gång nu då...
:)


Kommentarer
Postat av: therese

sv: hihi ja! helt övertaggad på vintern, haha :D

2011-11-20 @ 09:22:20
URL: http://tinythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0