Men faaaaan!

hade precis skrivit världens längsta inlägg men strular till de så att allt försvann! Åhh jag blir så less på mig själv!

Har iaf löst hår-problemet. Bokade en tid åt Björn på Attityd imorgon klockan 8 så nu har han inget att välja på förutom att klippa sig!

Mamma har varit och hälsat på ikväll och hon hade med sig semlor. Jag har aldrig gillat semlor men det verkar som att jag har blivit vuxen i år för jag har hittills ätit tre stycken och tyckt att alla varit goda. Har inte ens fått i mig tre stycken totalt innan på 22 år haha..

Kvällen har spenderats ute i stallet. Borstat igenom dom fyrbenta lurviga ordentligt och även konstaterat att Allsvakker snart inte kommer ha någon svans kvar då Lennart (1-åring) håller på att äta upp den! ska kleta in den med nått äckligt så kanske han ger sig..
Då jag ställde upp Korbesta så hände nått knepigt. I någon liten sekund fick jag för mig att de var Allsvinn som stod där, känslan bara gick rakt igenom mig. Vem vet, han kanske finns kvar ute i stallet med dom andra?

Har satt i mig lite glass och ännu en semla, jätte nyttigt och bra.. men får passa på nu innan allvaret börjar på måndag..

Lägger upp lite bilder på världens underbaraste Allsvinn

                                             
Mamma på ko och jag på Allsvinn (skeva läder?)


Uppfostringsfarbror åt lillhästen





Kommentarer
Postat av: Korre

Ring mig idag när du har tid :)

2011-03-09 @ 07:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0