att avvakta

Det är ett ord jag hatar!

Var faktiskt till läkaren idag då jag börjat bli lite orolig. Kan ju inte vara normalt att inte kunna röra vänster öga åt nått håll alls och att skallbenet ömmar bara jag lägger huvudet mot kudden. Men självklart så visste dom ju inte alls vad det kan vara så vi ska avvakta.. känns lite bättre nu iaf men då käkar jag ju en massa tabletter med.

Tina kom förbi med hundarna idag och vi fick snacka en massa skit (bokstavligt talat) och de var mycket trevligt, alltid roligt med sällskap!

Nu ska jag ha en lugn skön kväll med tvättmaskinen.

Kommentarer
Postat av: Bo-i-Storskogen

Som liten fick Ted en ögoninflammation där ögat var igensvullet och såg ut som en pingisboll UTANFÖR ögat. Våra fega "vänner" på vårdcenralen ville "Avvakta och seeeeee" men det ville inte Inga-Lill. Ett telefonsamtal på barn gav klart besked: Han ska hit NU!!! Fick antibiotika intravenöst innan han ens hunnit bli inskriven. Några ögonblick till så hade det börja vandra vidare bakom ögat och in på värre ställen. Så avvakta tillhör inte favvo-orden här heller.

2011-03-29 @ 22:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0