Ut i skogen!

Jag är verkligen super trött idag! Var de igår med då jag skulle gå och lägga mig, hann tom somna då Peter bortsade tänderna.. Även idag vaknade jag vid 6 och kunde inte somna om. Hade jag inte vetat bättre hade jag börjat fundera på om jag kanske är hög-gravid igen;) då kunde jag ju verkligen inte sova!

Då jag äntligen hade masat mig upp ur sängen märkte jag att Isaaks nattlampa inte lyste så sprang till köket i lite halvpanik och visst var de så att vi hade strömavbrott! Hur värmer man Isaaks mat utan ström? Som tur var så kom den tillbaka å jag hann värma den innan strömmen sprang iväg igen.. Men här har man ju ett bra exempel på varför man bör amma! Då har man varm mat heela tiden. Känner fortfarande att det känns trist att de inte funkade för mig.. så tack gode gud för ersättning!

Idag händer roliga saker! Ska träffa Zabina, Tina, Jeltzin och Teya och grilla ute i skogen! Vädret kunde ju inte vara bättre heller så kommer bli en toppen dag :) Senare ikväll åker vi hem till Peters föräldrar och tittar på hockeyn så de blir en heldag med Tina kan man säga. Hon är Isaaks faster för er som inte vet de.. :)

Nä nu har jag inte tid för detta längre, det mullrade i Isaaks blöja så jag lär väl ha en rolig överraskning som väntar där..
Hoppas alla får en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0