Tove är en granne, som bor i grannbyn Sörg...

mms_img55352 (MMS)

Tove är en granne, som bor i grannbyn Sörgård skickade ett sms och undrade om jag skulle med på en promenad. Perfekt! Slängde i mig lite mat, matade Isaak och klädde på oss och då det var dags att stoppa Isaak i vagnen så stod Tove utanför huset med sin häst Siola (som är väldans lik Korbesta). Sen tog vi en promenad genom byn och tillbaka, riktigt skönt att komma ut och det blir kanske en tur imorn med om jag hinner:) på väg hem träffade jag på en annan granne som mer än gärna gick med mig tillbaka hem och berättade hur kul det är att vi bor här i utby. Hon hade dessutom inte vetat om isaak så hon tyckte det var bra med en pluttis här i byn med:-) trevlig tur med trevliga grannar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0