Sovmorgon?

Inatt var de Peters natt.. (Vi turas om med nätterna med Isaak) Men senaste nätterna har han sovit hela natten så skönt..Men då tar man ju sin morgon ist, vilket peter gjorde med men som vanligt så verkar ju Isaak vakna på ett jäkla humör varannan dag så det slutar alltid med att jag inte kan somna om och ligger och lyssnar på en sur bebis sen när Peter åkt på jobbet ja då är de ju bara att köra igång med dagen.

Idag är Peter dock hemma, han har fått bihåleinflammation så han är mer död än levande. Halvsitter som en fladdermus i sin grotta inne i sovrummet och har kolsvart i hela rummet. Stackarn!

Isaak käkar nu sen tror jag att vi ska ta en liten promenad, behöver komma ut och få luft..Blir nog i skogen som vanligt, vågar mig inte ut nere på vägen då folk kör som IDIOTER!!! och att hoppa undan med en barnvagn ner i diket känns sådär så vi håller oss här uppe tills asfalten är framme igen :)

Nu luktar det bajs, hej då


Kommentarer
Postat av: isaaaaa

wii, va glad jag blir att du har börjat skriva igen! det är roligt att få läsa hur du har det varje dag! love you!!

2011-01-11 @ 13:00:42
Postat av: Malin

"Nu lukar det bajs hejdå"

HAHAHAHAH

2011-01-11 @ 14:12:58
URL: http://mightybouncer.blogg.se/
Postat av: Malin (igen)

luktar*******

2011-01-11 @ 14:13:21
URL: http://mightybouncer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0