Isaak har varit på bra humör nu flera daga...

mms_img42118 (MMS)

Isaak har varit på bra humör nu flera dagar i rad. Men efter att ha sovit eftermiddag idag så vaknade han på världens sämsta humör! Då jag bar honom från sängen så stötte han huvudet ont min haka och skrek som om han höll på att dö, tröstade honom och tillslut blev han lugn och jag pussade honom på kinden och då blev han skit arg igen.. Känner mig hemskt omtyckt;) han fick äta sen somna han igen och nu är han lite gladare iaf.. Imorn åker en av fölmärrarna vi har inhyst på slakt. Hon är över 20 så hon har nog gjort sitt på den här jorden men lite trist är de allt för hon är väldigt mysig och trevlig:-( så nu blir de till att möblera om i hagarna igen så alla får en kompis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0