IDOL

Har precis bokat bord på Olles den 29 och ska boka biljetterna till IDOL ikväll med. Så vi äter middag på Olearys och går sedan ner till arenan och tittar på Jay ! och dom andra sångfåglarna :) Det blir jag, Peter, Zabina, Emelie och Jocke. Väldans trevligt :)
Nån annan som ska dit?

Idag har jag faktiskt rört lite på fläsket, känns i benen att musklerna har försvunnit kan jag ju lova.. Men ska försöka tvinga med Peter på en promenad ikväll, allt blir så mycket lättare och roligare om man är två! Men får väl se vilket humör han är på :)
Får se vad jag är på för humör med, känner att blodsockret ligger och skvalpar på botten nu och börjat bli jävligt hungrig. Har tvingat i mig lite räksallad och soppa idag men jag kan fan inte äta. Varför? Jo jag har en visdomstand som bestämt sig för att de är dags att komma fram:/ Gör så jäkla ont!

'


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ska dit :D

Och jag vill så jäkla gärna på på efterfesten på Harrys också, men det är 20års gräns :((((( FAAAAAN

1 månad kvar liksom.. kul...

2011-01-19 @ 00:46:39
URL: http://mightybouncer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0