Har suttit och tittat på en annan variant ...

Har suttit och tittat på en annan variant av Biggest loser samtidigt som jag åt glass, bär olika grädde. Rimmar bra va? Suck jag skulle också vilja vara med i ett sånt program. Jag har verkligen ingen disciplin what so ever:-( Jag önskar snön kunde försvinna nu så man kan börja gå efter vägen med vagnen, är inte ett dugg kul att gå i skogen + att jag får för mig att vi ska bli uppätna av en björn. Och JA jag vet att dom ligger i ide nu. Helst av allt skulle jag vilja ha ett gymkort men det är både dyrt och har ingen aning om när man ska ha tid att vara där. Så jag får glatt nöja mig med att promenera med björnarna helt enkelt. Nu ska jag och huvudvärken sova, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0