Guldfisken är igång igen..

Minnet är bra men kort brukar man ju säga men jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde igår under dagen. Men jag tror att förklaringen är rätt enkel: jag gjorde nog ingenting förutom att mata, bära och busa med bebis haha. Så måste de senaste dagarna sett ut för jag kommer faktiskt inte ihåg.

Om jag ska berätta de jag faktiskt kommer ihåg igår så kan jag ju börja med att Peter kom hem från jobbet, vi slöade framför tvn sen blev de middag. Lite mer slöande sen åkte vi för att handla så Björn fick vara hemma med en sovande bebis. Åkte på Willys för där är de faktiskt billigast att handla så man får ju mycket mer för pangarna :)
Vi strosade runt och tittade på lite allt möjligt och kände ingen stress alls då det helt plötsligt kommer en otrevlig vakt och halvskriker att de stänger!? Kollar på klockan och den är 21:00, hade ingen aning om att dom stänger en timma tidigare än de andra butikerna.. Så vi stressade runt för att hitta de sista och gick sen och betalade medans den sura vakten stod och stirrade på oss..
Efter de blev de en liten tripp till jobbet för att säga hej till Zabina och Jocke och även Micke var där. Snackade lite skit en stund och bestämde lite om lördag sen åkte vi hem.

Jag nattade lillbebisen som vaknat igen och Peter gjorde klart de sista jobbet på datorn sen skulle vi sova men hamnade framför en en film; "En kvinnas doft" heter den och Al Pacino spelade huvudrollen. En mycket bra film måste jag säga! Så bra så jag såg hela som slutade halv två -_- Men de var de värt :)

Bebisen sov till halv åtta idag och jag har faktiskt sovit hela natten för en gångs skull :) Men nu har man väl sovit för mycket så nu är man trött av det istället haha.
Väntar på att veterinären ska ringa och vi ska bestämma när han ska komma och kastrera kisse och även på att hovslagaren ska ringa för att boka skoning.
Ska även ta mig i kragen och försöka sortera min jäkla garderob som är helt kaos igen ):

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0