Bebishästarsovastädatvättagaaaaah :)

Känns som att de är väldigt längesen jag vaknade och verkligen kände mig utvilad. Dessa nätter har tagit död på mig. Och de är ju inte lillens fel utan de är ju jag som inte kan somna om :(
Är så mycket som behövs göras här hemma men varken ork eller motivation finns tillgängligt. Blir snarare bara ett tvång ifall man ska få besök att man snabbstädar lite. Suck.
Tror jag ska följa Malins förslag och ringa Azim från Dubai (våran houseboy i huset vi bodde i) och fråga om han vill jobba här haha..

Som ni såg så hade ju Isaak byggt en liten koja imorse, såg ännu roligare ut i verkligheten och så fort man pratade med honom bubblade han av skratt, älskade lilla sötkorven min :)
Nu sover han igen efter att han försökte övertyga mig om att han inte als var trött. Men då han skriker så fort man inte bär på honom och han blir alldeles röd runt ögonen då kan han inte luras längre även om han ska hålla på och skratta och leka i sängen. (:

Pappa ringde nyss och berättade att han hälsat på Ulf Arne som tränar lillhästen. Dom har bokat in fredag klockan 1 att vi ska komma och kolla på honom då han ska köras. kommer bli intressant att se! Pappa sa även att dom kommit överrens om att han ska kastreras då han börjat bli lite väl hård nu. Känns väldigt skönt måste jag säga, jag har då ingen större lust att han en halvknäpp hingst på gården då det finns en massa ston och de dessutom kommer ett föl nu i vår! Så det blir väldans bra :)

Funderar på att lägga mig och vila en stund nu innan lillbebisen hinner vakna igen, känns som att de kan behövas :)

 


Kommentarer
Postat av: maria

våra vänner har det så bra, men jag förstår inte hur man ska klara av att leva med den här saknaden resten av livet. det är ju ett bra tag sen rappe lämnade jordelivet men det gör fortfarande lika ont för det var ju inte något jag valt om han inte haft den sjukdomen som han hade, precis som med allsvinn.. Vet inte hur många tårar som rinner ner för kinderna varje gång han kommer fram i tankarna.. Än idag kan jag inte prata om honom utan att gråta... Fan vad orättvist

2011-01-26 @ 19:01:58
URL: http://mokiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0