Sminkpartaj!

Ikväll ska det vara lite sminkparty här hemma hos mig, passar på när karln i huset är ute och ränner ;) Så det kommer komma fyra snygga brudar som får en ansiktsbehandling och en massa info om produkterna och Mary Kay. Jag kommer även att bjuda på lite frukt, ost, och kex.. enkelt men gott :)
Blir väldigt trevligt!
Zabina kommer lite tidigare och ska äta middag här med, så hon slipper stressa så efter jobbet.

Isaak har fått äta en smakportion med banangröt idag, han fick smaka några skedar igår bara sen åt han ersättning men idag åt han nästan hela portionen. Mammas duktiga lilla korv :) sen somnade han som en stock! Perfekt för då kunde jag ränna runt med dammsugaren :)

Peter blev hämtad av Magnus 00:30 i natt sen åkte dom ner till stockholm, klockan 9 började utbldningen på kontoret och slutar runt 16-17 sen ska dom köra hem igen! Helt idiotiskt egentligen och Magnus ska ända upp till Luleå. Men ska se om han inte kan sova här på soffan istället och åka hem imorn, livsfarligt ju!

Nu vill körven ha mat sen ska jag hoppa i duschen!

Pöss

Herregud, världens äldsta bild bjuder jag på i brist på annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0