piss!

Detta är en riktig pissmorgon! Så jäkla less. Jag skulle vilja packa ner mig och lilla familjen i en liten väska, smacka på en adresslapp till kanarieörna och lämna in oss på posten.

Igår var en bättre dag. Tina och Ann kom och hälsade på, vi åt mat från Sibylla, snackade en massa strunt och Teya fick frillan fixad.

 

Jag har bokat in ett nytt party med Mary Kay. Förra gången körde vi bara med fyra personer, denna gången blir det fler så ni som fått en inbjudan får gärna svara på den så jag vet hur många som kommer :)




Ikväll då? Ja antingen blir jag hemma om Tina kommer och ska se Landskampen, annars åker jag med hem till henne och svärföraldrarna och kollar hockeyn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0