Mår bättre:)

Känns riktigt skönt, är mkt piggare så nu har vintertofflorna och tjocktröjan åkt av!
Så det blir klippning ikväll. Peter ska klippas och jag toppar väl bara mitt som vanligt då jag inte vågar göra nånting annat. Är lite sugen på att klippa lugg (snälla skjut mig, har ju bara försökt spara ut den i ett år så jag ska kunna sätta upp den) men nja, får väl se!

Här hemma är det full fart nu, Peter och Isaak har varit hemma ett tag och vi trodde att Isaaksson skulle vila efter utflykten men där hade vi ju helt fel..
Så medans pappan vilar har jag och Isaak spelat fotboll, lekat koja under vardagsrumsbordet och jagat varandra kors och tvärs genom huset :)
Så nu är jag helt slut och skulle vilja vila ;)

Ikväll så får vi även finbesök, Teya kommer hit och ska bo här tills löpet är över. Inte mig emot:) Perfekt att hon är här medans Peter är i Stockholm så jag vågar gå och lägga mig nån gång på kvällen istället för att sitta vaken framför tvn hela natten och inte våga röra mig.. Husrädd, är det så det kallas?

Nu ska jag och barnet duscha, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0