Gokväll! Har kastat i lite middag efter en...

img_6764 (MMS)

Gokväll! Har kastat i lite middag efter en mysig tur i skogen på Ilona med Tove på wenke och Zarah på kon. Andra gången jag ridit Ilona nu och hon är en riktig mystant som tar de hela i sin takt och skiter i dom andra:) skönt med en häst som är så trygg med sig själv. Annars idag så hade vi i familjen en mysig lunchdate med Fanny på Chaplin i bjästa innan det var dags  för Isaak att vara på BVC. Han väger nu 11,5 kg och är 79,5 cm lång! Herregud vad han växer.. Vad har hänt sen jag sist skrev då? Jo i tisdags så klarade fina Allsrigel kvalet! Och jag fick känna på en känsla som jag inte känt sedan Allsvinn var i livet och tävlade: NERVOSITETEN!! Jag var så nervös så jag ville bara springa bakom stallarna och kräkas! Haha vad håller man på med detta för?:p men nu gick det ju kanon så var helt underbart:) sen så har Jessica sovit över här medan Peter varit i huvudstaden, riktigt mysigt att få rå om henne nu innan hon ska resa iväg:) lägger in lite bilder från veckan här ovanför.. Drygt bara att göra det med sms Men men:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0