Trevligt men trött!

Idag inleddes dagen med en två timmar lång fika med Stina och Emma på UH, vi har ju inte umgåtts på FEM år (då vi gick ut 9:an) så det var mycket roligt att sitta och snacka en massa skit med dom:) Vi bokade eventuellt in en IKEA resa till ännu nästa helg med!

Sen pallrade jag mitt lata arsle till Försäkringskassan för att få svar på en massa frågetecken ang. havandeskapspenningspapperet jag fått hem.. jag fattar verkligen ingenting av sånt där! Men nu vet jag hur jag ska göra iaf :)

Gick sedan en snabb runda på staden sen åkte jag hem med Peter. Fattar fortfarande inte att jag blir så otroligt trött och slut för ingenting men de kanske är dags att inse de nu haha..

Fanny var ju här på middag igår och det var supertrevligt, aldrig en tråkig sekund då Fanny är med haha :)Hon hade med síg ett USB med en massa bilder hon ville att jag skulle ha. Snacka om att det dök upp en massa minnen igen :)

Lägger upp några av dom senare för nu vill det inte funka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0