måndag

Hej hej hallå!

Ny dag, nya tag brukar det heta va? Ja jag är iaf som en segmupp så jag skiter i det där känner ja..

Hovslagaren har varit här, kossan skodd, lillan värkad, fölen tagna och guli moa värkad.. Nästa gång blir den första november och då blir de vinterskor, tjohooo!

Usch, jag läste nyss en blogg på blimamma.se med rubriken : "vila i frid älskade fästman och son"
En tjej som förlorade sin kille och TRE VECKOR GAMLA BEBIS för en vecka sedan.. dom skulle bara iväg och köpa mjölkersättning men kom aldrig hem igen. Det där är verkligen något som ingen ska behöva råka ut för:(
 Så nu har jag gråtit klart hoppas jag för den här dagen! Men man vet ju aldrig vad dessa hormoner har att bjuda på så kanske blir en skvätt till ;)

Ikväll ska Fanny komma och äta middag hos oss, ska bli jätte trevligt:) Har inte träffat henne på länge och snart åker hon utomlands så vi får mysa extra ikväll:)

En annan rolig sak är att pappa har fått skjuta en älg nu på morgonkvisten! En liten tjur böev det så nu har jag 25 kilo kött att se fram emot att pula in i frysboxen :D
mums!

Nu ska jag försöka göra nån nytta här hemma!

/beut


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad fin du är ! :)

2010-09-06 @ 15:31:51
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: marlene

Herregud va snygg du är Bea!!! Stort lycka till och KRAM på dej!!!!!

2010-09-07 @ 18:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0