29!

nu börjar den riktiga nedräkningen! Under trettio dagar kvar nu till bf men jag antar att de är den här tiden som kommer att gå absolut segast med :P

Igår gjorde vi klart den gröna rutan på väggen i bebisrummet, ska lägga in en bild sen när allt är klart. Får även madrassen till spjälsängen vilken dag som helst nu! Järven som gjort den så blir en riktig lyx-madrass till lilla älsklingen ;)

Idag gör jag inget alls förutom att tvätta, hennie hörde av sig och ville ses på stan men jag tar mig inte in och hon har ingen bil så det sket sig :( men vi ska ses nån kväll ist och laga mat är väl den nya planen !

Tupperwarepartyt i fredags blev väldigt lyckat, vi var 8-9 stycken vilet var jätte kul :) mamma var snäll och hjälpte mig hålla reda på allting, vilket var tur för jag är ju som en flytande jätte boll utan nån som helst koll haha..

Lillan är nu såld iaf. känns både bra och dåligt. Men de kommer bli jätte bra hos de nya ägarna :)



Kommentarer
Postat av: Storskogen

Tittar in och kollar läget ut-i-mellan. Håller tummarna allt vad vi kan och hejar på halmeterspjäsen att skynda sig ut innan du ångrar dig och ställer in alltihopa ;-). Ha det bra

2010-09-14 @ 15:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0