28



Vill att du ska komma ut snart, vi längtar efter dig lilla vän


Zabina, Rebecca och lilla Sixten har varit här och hälsat på idag, mycket trevligt att få besök måste jag säga! Så trist att sitta hemma hela dagarna.. så den som vill får gärna kika förbi :)

Vi åt min fula äppelkaka men den smakade bättre än den såg ut iaf ;) sen blev de mest en massa skitsnack som vanligt haha.. Rebecca skrev även en lista till mig över vad jag ska packa i BB-väskan, mycket bra eftersom jag är helt tom i skallen :)
Kommer säkert att missa nånting iaf..

Igår blev jag bortskämd av min kära man, han kom hem med baguetter, bakpotatis, god sallad, vitlök-och persiljesmör och.... RÄKOR! Mums vad gott det var:D Vardagslyx på en helt vanlig måndag är nått som alla borde unna sig lite, en liten pepp i början av veckan är ju inte helt fel :)


Kommentarer
Postat av: Ewo!

Om inte jag hade suttit i Brasseland så hade jag lätt komme å hälsat på dej!:D

2010-09-16 @ 18:00:30
URL: http://evelinatjernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0