20

nu är de alltså bara 20 dagar kvar, kan du inte bara komma ut snart?:)

Vädret idag är ju helt underbart! Och eftersom vi har hand om Teya nu då Tina hämtar sin valp så kunde jag inte låta bli att ta en promenad i skogen med henne. Stackarn måste ju tycka att jag är hur tråkig och seg som helst.. hon stannade och väntade på mig hela tiden haha.. men jag är inte så snabb i uppförsbacke:P
Väldigt skönt med en hund som lyssnar på varje litet ord man säger och som inte måste vara kopplad:)

Peter är sjuk, varit de rätt länge men nu är han tom hemma från jobbet för tredje dagen i rad och han bara sover och sover.. stackarn! Men bra att han äntligen faktiskt vilar iaf.

Nu ska jag kissa, sen måste de städas lite bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0