Måndag ännu en gång..

Måndagar är trista.. Vet inte varför, de bara är så.
I stallet luktade de som om nån hade dött och de visade sig att lillhästen varit jätte dålig i magen inatt. Och eftersom killarna skulle stå inne idag så bytte jag ut allt åt han i boxen på en gång, lilla stackare. Han såg så ynklig ut, får hoppas det ser bättre ut ikväll
Sen har jag kört igång tvättmaskinen med mina jobbkläder. Börjar 17 idag och slutar 01. Kan inte påstå att jag är jätte taggad, är ju så trött på kvällarna nu haha.. Men jag tror att de är Camilla och Micke som jobbar så det kommer nog gå bra!
Kom på en sak! nästa fredag fyller jag år ?! Tycker att jag nyss gjorde de.. Och eftersom att jag nu bor själv så blir detta mitt första år då det är jag själv som ska ordna med allt fika mm. Nånting som min pappa tycker är jätte roligt! Men hallå! Jag har inte porslin till hur många som helst.. Har tre olika men de är bara sex av varje haha.. Äh det får funka ändå. kanske kan köra på pappersmuggar, tallrikar och plastbestick? Sen kan alla få en lite krona på huvudet med..
Perfekt :)
Partyhatt hos Maria Muräna då hon fyllde 18!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har kvar några crocodil tallrikaar och hattar kvar.. annars kan jag köpa på coop åt dej, finns hello kitty !!!!! :D HAHAAAA. du svarar inte på mitt sms, ska jag behöva komma och våldgästa dej elleeer?!

2010-03-29 @ 10:40:53
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: nina

Grattis i förskott <3

2010-03-30 @ 11:22:48
URL: http://psyknina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0