I left my head and my heart on the dancefloor.

och som jag saknar de, musiken som pumpar genom hela kroppen och man känner sig helt fri och underbar! Nu de närmaste månaderna får jag väl helt enkelt ösa hemma i min ensamhet, så länge musiken finns så går de nog bra :)
Magnusson var här idag och raspade tänderna på de "vuxna" hästarna och kände även på hingstens kulor och självklart har båda inte fallit ner så de blir en tripp till Umeå hästklinik för att operera bort lillpungen mohaha!
I övrigt så var hästarna duktiga och rev sina hagar igår, jävla puckon. När pappa körde förbi vid tre stod alla fint i hagarna.. när han kom hit klockan fem för att ta in dom så stod Lillan, Pelle och lillhästen vid höbalen och åt.. fine det är ju ingen fara. MEN var nånstans var hingsten då? Jo uppe hos sin mamma som han väldigt gärna vill betäcka!? jävla gris. Som tur var så är Kossan är sourfitt så där fick han då inte till de.. Pappa hade aldrig sett henne så elak tydligen. Som tur är så är ingen av dom skadade efter de hela, tack och lov.
Nu ska jag snart ut till stallet och pyssla lite. Lillhästen ska få stå med selen en stund och de andra ska få sig en omgång med borsten :)
Mitt beroende just nu är Lady Gaga's Telephone
Detta är en väldigt lång version, men jag tycker faktiskt hon är grymt duktig. Hon har då en jäkla fantasi :D

Kommentarer
Postat av: zandra

flytta till stan så kan vi mysa och ösa oftare! ;)

2010-03-18 @ 20:28:32
URL: http://fotoland.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0