SPYKRÄKA

Nu har jag varit ledig i tre och en halv dag, ikväll kör det igång igen med ett nattpass på tio timmar. känns ju underbart. Nä faktiskt inte för jag är så satans trött om kvällarna så jag vet faktiskt inte hur jag ska orka med den här kvällen. Men det är ju bara att bita ihop.
Illamåendet hjälper ju inte heller till. Inte heller att jag har ont i både mage och höft. Har varit ledig i som sagt tre dagar men jag är helt utmattad ändå..

Oj vad positiv jag är, skrämmande. Men allt är faktiskt inte roligt. Men det är bara att ha kvar tanken om att det är värt det! :)

Mamma är arg på mig för hon tycker att jag konstant ser döende ut och inte tar hand om mig själv som jag ska, vilket hon kanske har lite rätt i.

Sitter just nu och väntar på livstecken från Fia och Pierre. Dom hörde av sig imorse och sa att dom kanske skulle komma förbi med lilla Charlie som föddes den 14/4 :)

Men nu är det dags för lunch, Björn är snäll och lagar mat som vanligt för jag blir bara illamående.. sen slutar det oftast med att han får äta upp hälften av de jag tagit för mig med..



Hittade den här bilden på Björns dator från i somras då vi hade varit ut på harrys vid Z's student, fulla och glada haha.. ♥

Kommentarer
Postat av: Storskogen

Jättekram å grattis från oss alla i Storskogen!!!



Blir väl tvungen att muta det här lilla barnet med syltkakor också så det vet att jag inte är farlig...SUCK! ;-)

2010-04-19 @ 14:04:21
Postat av: Bea

tack så jätte mycket!



Hahahaha just ja! hmm jag får väl försöka övertala den lilla att du inte är såååå farlig.. fast å andra sidan, syltkakor är ju rätt så gott med :P

2010-04-22 @ 15:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0