Inatt var de en pojke

Jag tror att de är en liten flicka i min mage, en mini me:) Men inatt drömde jag så sjukt! Var i ett hus med Zabina, vet inte alls vad för hus det var eller var nånstans de var.. Men iaf helt plötsligt ser jag en stor display och en liten kamera nedanför. Så vi går fram emot den och märker snart att det är en ultraljuds kamera! Så jag ställer mig med magen framför och vi kan då väldigt tydligt se bebisen och att det är en POJKE! Som såg lite granna ut som en groda haha.. men skum dröm hur som helst :P

Nog om de..
Igår jobbade jag 11-17 sen åkte jag med Ewo hem där vi fick äta lasagne som hennes man Simon hade gjort, mums! Sen kom även Zabina och Anna dit.. Vi följdes sedan ner på stan där det var tjejkväll med modevisning och en massa nedsatta priser. Men självklart så hittar man ju nada då det är billigare suck..
Kan inte påstå att jag letade jätte febrilt heller för jag mådde inte riktigt hundra.
Ont i magen, ryggen, illamående.. Ja som vanligt alltså!

Ikväll ska jag jobba natt, så jag hoppas att jag blir bättre tills dess.


Kommentarer
Postat av: nina

Duktig du är som orkar jobba! You go! :) <3

2010-04-29 @ 12:26:15
URL: http://psyknina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0