babyboom!?

jaha.. ännu en i min närhet som ska ha barn. Risken finns att det blir fler än ett barn med! Det är nämligen Betsy som också blivit en tjockis!
Jag som trodde att det berodde på att hon tagit så sjukt mkt möss sista tiden.. Men när jag nu idag lade min hand på magen hennes en längre stund så var det full rulle där inne :)
Men hennes graviditet verkar ju bättre än mig iaf. Hon ligger bara och mår gott, hur nöjd som helst. Rullar runt lite då och då och pratar för fullt så fort man kommer i närheten.. Min lillbebis :)

Min graviditet däremot har lett till att jag idag var tvungen att ringa barnmoskan och läkare för jag har så ont i ryggen och magen. Är sjukskriven en vecka till att börja med från och med måndag. Får hoppas på att det blir bättre efter de!


Kommentarer
Postat av: Zosan

Hahaha. vilken glassare! roligt att du har blogg, visste inte att du hade en. så nu komemr jag stalka dig:)

2010-05-14 @ 14:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0