haha impulsivt? javisst!

Idag har varit en bra dag, tog en tur på hästarna med Zabina och det kommer nog bli fler gånger med:) Pelle var perfekt idag med, inte minsta lilla skakning men han har, tro det eller ej, trampat av sig en framsko.. det har ju aldrig hänt förr, eller?
Zabina red barbacka på Ko som blev lite svettig i värmen, så Zabinas byxor såg ut som att hon kissat ner sig rejält;)

Sen här jag målat i stallet eller porten om man ska vara noga. Vitt och fräscht blir det! Ska fortsätta imorgon efter att jag har ridit..

Jag och mamma satt här framför datorn och kollade efter möbler på blocket och hittade en stor jätte snygg hörnsoffa uppe på sörliden. Ringde till hon som hade den och frågade om den var kvar:

Mamma: Hej! jag heter Irene, jag tänkte bara kolla om din soffa finns kvar?
Sarah: Jo den finns kvar, är du svensk? För jag vill inte sälja till invandrare. Jag är själv invandrare men invandrare bara ska pruta på priset så jag vill sälja till en svensk.

HAHAHA!

Vi for iaf och kollade på den och bestämde oss för att köpa den, bara nu dom inte säljer den till nån annan. Man vet ju aldrig:P
Den ska iaf stå i utby och jag vet redan hur jag vill ha som:)

Nu ska jag tvätta vidare här hos mamma sen vid halv två kommer micke och hämtar mig så jag får åka hem:)

Dagens skummaste: Det låg en fisk i toan??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0