vilken underbar dag!

Det är nästan så att jag inte vågar vara glad för allt faller just nu på plats och mitt liv känns faktiskt näst intill perfekt, så jag blir lite rädd för att nått ska gå fel.. Men men tänker vara glad så länge det håller!

Lillan och hennes lillbebis var ute idag för första gången, strålande sol:) Han visade sig vara lite av en utbrytarkung men imorn ska vi dra en extra tråd så då ska han nog kunna hålla sig på rätt sida stängslet! fick sig även några ordentliga stötar så han lär sig nog tids nog:)
Lillan fortsätter hela tiden att förvåna mig, hon är underbar. Trodde att hon skulle ha nåt emot att vi kom emellan dem osv men hon är faktiskt jätte snäll:)

OCH NU KOMMER DEN STÖRSTA NYHETEN: DEN 1 JULI FLYTTAR JAG IN I MIN LÄGENHET!! :D
Ni fattar inte hur glad jag blev då jag fick veta. Åh vad jag längtar!!

Nu har jag nyss kommit hem efter en mysig kväll med Petra, först satt vi hemma i hennes lilla lägenhet och pratade en massa strunt sen åkte vi in till stan och åt jätte god mat och efterrätt på Harrys:) Bestämde oss för att vi måste träffas oftare, blir perfekt då jag flyttat in till stan:):):)

Nu blir det bara en lugn hemmakväll för mig, längtar nästan efter sängen. Lider nog av lite paltkoma dessutom:P

en sak som är lite komisk är att jag kommer bo granne med Zandras pappa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0