skjortjävel

- nu ska du dööö

Min jobbar skjorta ska sys in, är så sjukt less på att se ut som en säck potatis i AL-kläderna, plus att mina mindre byxor ska sys upp lite så nu blir det förhoppningsvis lite snyggare:)

Lugn dag på jobbet, hade hand om en praktikant också:

Johan Ringvall (Malins man) : Ja just ja, ni kommer att ha en praktikant här idag.
Jag och Marcus: Jaha vadå för nån?
Johan: en kille..
Jag: Hur gammal är han?
Johan: tolv..
Jag: Åh jag vill ta hand om han! Eller ja bara han är cool.. vill inte ha nån lat snorunge. Är det en snorunge??
Johan: Nä jag vet inte alls.. Han går på ehh... överhörnäs iaf.
Jag: Överhörnäs? finns de en skola där? jaha haffsta..


Sen då killen kommer så är de Johans unge:P haha inte kunde han säga det heller! Men Sebastian var faktiskt riktigt söt, min lilla slav;) Nä han var kul:)

På tal om snorungar, lillbebisen börjar bli rktigt duktig att gå med nu. Ut har han lite väl bråttom, tur han är liten och man kan hålla i han för han kör hundra nittio på stället haha, men in går han så snällt brevid. Sen har han börjat insé att vi inte ska äta upp han med, såå msig inne i boxen. Kan sitta på huk där inne och pussa på hans söta lilla nos hur mycket som helst:) 

Imorn ska jag hjälpa Kattis på Solänget då det kommer barn från Själevads skolan till travskolan för lite aktiviteter, kommer nog bli kul:) Men känns lite jobbigt att kliva upp 06, börja jobba 18 och sen sluta 06 igen. Och sen direkt till stallet. Betyder att jag kommer vara vaken ca 25 timmar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0