kan bli lite tjatigt

 - men det lär bli en hel del fölbilder här de kommande dagarna;)

Kom hem från jobbet strax efter två inatt men var som vanligt alldeles för uppe i varv så somnade inte förrän tre. Sen upp till stallet! Var som en zombie tills jag kom till stallet och fick se lillfölet, jag är nog lite kär i han skulle jag tro. Man kan inte annat än skratta då han får för sig att det ska busas och sprätter rakt upp i luften i nån knepig rörelse som han inte alls har nån kontroll på:P Sen att se Lillans oroliga min som ser ut att säga: " Åh herregud du gör dig väl inte illa!?" Haha liite överbekyddande tror jag att hon är, men de är ju hennes första med:)
Idag drog jag upp boxdörren och satte mig på huk. Då kom han fram till mig och snusade på mina händer, med Lillan frustande bak i hälarna som kontrollerade att jag inte tänkte äta upp honom:P Sen sprätte han vidare haha..

Släppte ut mina andra mongisar sen hem till sängen, var inte alls svårt att somna då kan jag lova! Sov till halv tolv;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0