Jag behöver inte bli utnyttjad

Nånstans måste det vara fel då det slutar med att jag hjälper pappa med att gräva upp halva gräsmattan där vi ska ha altanen medans killarna ligger inne framför varsin tv... Inte för att jag har nått emot att arbeta men lite komiskt är de allt!

Igår var det som sagt utgång och var lika kul som vanligt:)

Var på stan med jocke också, köpte en rosa tunika, shampo och balsam från redken + en hår inpackning med UV skydd, även den från redken.
           

                     

Ikväll ska jag nog ut i bilen igen, trots den otäcka drömmen jag hade inatt.

Föresten, snart blir Lillan mamma, ca vilken dag som helst! Jag ska prata med hon och kolla om hon kan vänta till torsdag, för då är jag ledig ;P

Kommentarer
Postat av: Mami

Du var jätteduktig idag gumman ! Ser fram emot nästa pass ! Kram !

2009-05-03 @ 19:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0