I’m gonna get on my worst behavior

Underbar dag på jobbet, har varit som en liten solstråle. Kunde nog inte haft det bättre på jobbet tror jag, underbara kollegor!

Plus de andra mongosarna som inte fastnat på bild ännu..

Ta aldrig ut nått i förskott, skaffa dig aldrig en massa förhoppningar. Dagens läxa.

Imorn blir det utgång med mina underbaringar, känns jätte kul! Dansa av sig lite :) Måste även på stan imorn, Jocke skulle dit med så då kom vi fram till att vi lika gärna kan gå tillsammans.

Lägenhet är (om jag har tur) inte alls långt borta nu. MITT I STAN dessutom, kan det bli bättre?




Kommentarer
Postat av: Storskogen

Hela stammen ifrån storskogen gästade sin nya favvoresaurang i går. Dock var du så upptagen att maxa kvallan på frittepinnarna att du inte såg oss. Keep up the good work.

2009-05-02 @ 01:35:04
Postat av: Josefin

Vad är det som hänt?

2009-05-02 @ 10:39:08
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: maria

Härligt med lägenhet! då får jag hjälpa dej o flytta ;D hihi

2009-05-02 @ 12:58:56
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Ex medarbetare med Micke

Så snygg bild på Micke. Ni har tur som har fått han på Burger King. Gör dagarna roligare och man få skratta som fan när man är med han.

2009-05-05 @ 15:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0