Dream big!

Hello!

Ett tag sen jag skrev nu men jag har helt enkelt inte haft tid, eller jo men jag har mest bara sovit! Jobbat hur mycket som helst känns det som så varje ledig stund har jag sökt mig mot sängen..
Igår hade jag och Jocke AL pass och vi fick bästa poängen för städningen nånsin;D ( är en liten tävling varje vecka mellan AL) Så det kändes riktigt kul att komma till jobbet och få veta det, sen kom det lite sämre nyheter men..

Har jobbat fem timmars idag, gör det imorn med, känns rätt meningslöst men:P

Var hos kvinnokliniken igår och dom har konstaterat vad som är fel på mig nu iaf. Kul kul...

En sak är säker, jag är sjukt less på alla som klagar över att de är jobbigt att jobba?! Var glada för att ni har ett jobb ens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0