Depp Bea

eller kanske Bea Depp, fru till Mr Depp himself?! vore nått de... fast har hört att även han är ett svin så jag står över!

Nä förra inlägget var väl kanske inte det gladaste. Men faktiskt så blir jag mest bara nere så fort jag kommer hem från jobbet, mår bra av att vara där med allt folk och ha fullt upp med allt och inget:) Sen att komma hem där det inte händer ett skit är ju bara deprimerande.

Såå om jag nu skulle få lägenheten så vore det faktiskt helt underbart. Ha nära till allt, kommer man på klockan 8 på kvällen att man vill ta en fika så kan man faktiskt göra det med!

Ute är det grått och trist, passar mig perfekt! Tycker det är lite mysigt faktiskt:) Sen klockan 15 ska jag börja jobba, medarbetarpass idag, känns skönt att inte ha allt ansvar idag. Men jobbar bara till 21, minipasset :P

Nyss kommit ur duschen, prövade min nya inpackning och den är uunderbar:D Dessutom så luktar den hur gott som helst!

Bilder från helgens utgång:


Söta lilla Gabbie som nu åkte hem:( Jag och Sandra från jobbet


Jocke och Gabbie:)

Nu fick jag tydligen inte lägga upp nå mer bilder för allt krånglar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0