25 dagars!

Igår hade jag en riktig trött dag! Zandra kom hem från skolan och undrade om jag skulle med ut på 25 dagars men jag kände mig mer död än levande så jag visste inte riktigt hur jag skulle göra. Zandra for sedan på träning och jag gick faktiskt och la mig. Vaknade sen vid halv åtta av att Zandris hoppade in i mitt rum och sa att jag måste kliva upp om vi skulle hinna ut! Så det blev så att jag gick ut och det var faktiskt hur roligt som helst!
Jag och Zandra for lite tidigare än de andra till Olles där vi köpte in drinkar, Long Island Iced Tea, svindyra. 128 spänn styck men såå goda, delade på tre stycken. Fast den tredje lyckades jag på nått vänster flirta till mig :P?! Isa och Fanny kom sedan och vi dansade rätt länge tills klockan blev halv tolv, då gick vi vidare till Liquid. Hur mycket folk som helst! Träffade mycket kändisar och musiken var grym;) Så ja det blev en riktigt lyckad kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0