Tv till attack!?

Igår så tittade jag på tvn till ca halv elva, sen stängdes de av.. efter tio minuter så blinkade tvn till med ett jätte vitt sken några gånger men blev sedan svart igen. Så efter några små snabba tankar om spöken och annat fånigt så tänkte jag inte mer på det.
Efter ytterligare 15 minuter så hade jag nästan somnat men blev störd av nått, öppnar ögonen och nu bara LYSER hela tv skärmen krit vitt!  Tände lampan för att försöka stänga av tvn med "power" knappen men det hjälpte inte ens att trycka på den, så jag slet ur kontakten.. Något nojjig då jag skulle somna sen.

Som tur var så lös den lika vitt nu då jag skulle få igång den igen så då känns det bättre:P skit platt tv. Men fick iaf igång den så nu tittar jag på thevoice:)

ska bara fixa mig nu sen blir det god hotellfrukost! (försöker peppa mig själv)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Mami

Puss på dig Muppunge !

2009-03-09 @ 12:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0