Sååå typiskt..

Vid frukosten mådde jag hur bra som helst, men nu... nu krånglar magen big time så jag har fått sjukanmäla mig. Hoppas bara att det inte är nått långvarigt för det har jag ju verkligen inte tid med!
Oscar ska springa och köpa en proviva åt mig och nått litet att äta, så snäll:)

Oscar driver mig till vansinne just nu, och då menar jag min pojkvän, (lite krångligt nu då de finns två Oscar)
han håller nånting hemligt för mig och verkar dessutom njuta av att jag blir galen:P

Jävla Oscar♥

Önskar att jag var hemma så jag kunde ge min mamma en födelsedags kram!

Kommentarer
Postat av: Supermami ...

Hej lilla stumpan !

Tack för kramen ! Ja, jag önskar att vi var där i Nordmandie igen! Gud så underbart ställe ! Där skulle du och jag plocka snäckor och njuta av när havets vågor slår in mot stranden.....

Älskar dig så min lilla tjej! / mamma

2009-03-13 @ 14:41:53
Postat av: Zandra

SÖTA! Gratulerar till Irén!

2009-03-13 @ 15:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0