OJ OJ OJ!!

jag överdriver inte då jag säger att tusen saker snurrar i skallen just nu! SÅÅ otroligt mycket regler, rutiner mm som vi ska lära oss! Känns nästan lite hopplöst att det ska sitta om tre veckor, men det blir nog bra!
Alla är verkligen super trevliga och de andra killarna från övik verkar lika störda som mig så det ska nog gå att roa sig på fritiden med:)

Jag var på Landvetter vid halv tolv där jag fördrev tiden med att prata med oscar (jag känner mer och mer hur jag saknar honom) sedan 12:25 landade killarnas plan och när jag mötte uppp dom så var även mitt ex storebror med där så det var lite komiskt..
Blev upphämtade av världens trevligaste Lisa som är arbetsledare på restaurangen. Hon körde oss till hotellet (inte världens lyxigaste men de funkar helt perfekt) sedan åkte vi och köpte busskort och kollade var bussarna går mm.
Sen vidare till restaurangen för en genomkörare av en massa grejer..

Kom precis hem till hotellet nu, ska vila ett tag sen ska vi gå och äta nånstans.

Jocke och André börjar 08 imorn och slutar 17. Jag och Oscar börjar 17 och slutar 02:P

iaf så är allt bara bra med mig, just nu så känns allt mycket bättre än vad det gjorde igår:)


mamma hade skickat en bild till oscar på mig som han sedan skickade till mig då jag blev nyfiken på vad det var för bild:P

Kommentarer
Postat av: Janika Häggman

Hej! Läste att du har en häst som skakar mkt på huvudet.. När jag jobbade hos peter Untersteiner så hade vi en häst med samma problem. var inte så insatt i det hela men vet att han fick kortison o sånt men inget hjälpte.. han höll på i ca 3 månader o en dag bara slutade han! men han svullnade upp runt näsborrarna o kliade mulen väldigt mkt med.. Har jag för mig.. En väldigt god vän till mig har hand om den hästen, om du vill veta ngt mer exakt så vet hon typ allt! christine Håkansson heter hon, finns på facebook.. Ifall att du vill fråga henne ngt =) ha det bra!

2009-03-09 @ 20:43:40
Postat av: Johanna

Va äre för utbildning då går ? :P

2009-03-09 @ 22:01:29
Postat av: isabel

men vilka ögon :)

2009-03-09 @ 22:46:01
URL: http://isas.devote.se
Postat av: orrbuss

som socker :) <3

2009-03-10 @ 00:06:33
Postat av: Storskogen

Uj uj... deja-vu! Har inte sett bilden förut, men tycker mej minnas tjejen, Om jag inte misstar mig så är det tagit framför diskbänken i Åsliden, va? Kan ju inte vara längesedan... Ååh nu blev jag tvär-gammal.

2009-03-10 @ 09:19:50
Postat av: Maja.

vilken söt bild:)

2009-03-10 @ 09:23:49
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Josefin

Helvete vad söt du är :) Förresten är de nå fler kändisar från ö-vik?

2009-03-10 @ 11:54:33
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: Mami

Kan förtydliga att det är i Utby brevid skafferidörren brevid kattskålen....

2009-03-10 @ 20:59:59
Postat av: Storskogen

Jajjamän...Jag HAR blivit gammal!!!!

2009-03-11 @ 13:15:05
Postat av: Josefin

Förresten har du fått ngt svar av anne ?

2009-03-12 @ 16:23:38
URL: http://joas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0