Lediga dagen

Idag är vi lediga från jobbet, förutom ett möte klockan fyra men de räknas inte. Var tänkt att jag skulle ha tillbringat dagen med hästarna. Kossan skulle få sig en tur hade jag tänkt men självklart så vaknade jag med en hals som värkte värre än nånsin så det kunde jag ju glömma. Och jag kan absolut inte bli mer sjuk för jag MÅSTE jobba, lär bli halshuggen annars..
Då tycker man ju att det ska vara skönt att få vara ledig då vi jobbat i snart fyra veckor i streck, men nä det är det faktiskt inte, jag har riktigt roligt på jobbet med alla arbetskamraterna.

VIP öppning imorn
ÖPPNING på onsdag

oh my..

Kommentarer
Postat av: isabel

äre rea hos bea som gäller då eller? ;) (hahahahah vad jag är bra på att rimma)

2009-03-30 @ 17:29:14
URL: http://isas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0