Hotell Reis

Hej hej!
nu har jag och oscar (Ottosson, josse du lär ju veta vem det är eftersom han gick på gene) varit och kollat runt i galleriorna och ätit lunch, blev räksallad. Mums och känns som att man ska passa pån att äta nått annat än hamburgare:)
jag fick även hem lite sockar, tops och sminkborttagnings servetter.

Jag har tagit lite bilder på mitt rum, svårt eftersom att det är så litet ochdet är svårt att få med allt med min lilla mobilkamera. Det ser inte ut att vara mycket för världen men jag trivs riktigt bra då det är lite mer som hemma istället för stelt hotell.


Känns också skönt att vi ska bo här i två veckor, då kan man ju packa in sina saker i garderoben och i badrummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0