Göteborg i tre veckor

Imorn åker vi på kurs inom ponnytravet till göteborg som håller på till på söndag. Måndag börjar jobbutbildningen och jag kommer inte att åka hem på tre veckor! Kom lite som en chock och det känns faktiskt inte så jätte roligt.. Nu när allt är som det är med Allsvinn. Sen kommer jag ju sakna ihjäl mig efter Oscar och Maria.. Blä. Men det kan nog bli kul med, Göteborg är ju trots allt en trevlig stad, tio gånger bättre än Stockholm tycker jag iaf...

Var och såg Adam Tensta på Parken igår, han var faktiskt jätte bra live! ( rätt het med;D ) Sedan dansade Zandra och det var kul att se med, dom är såå duktiga:)


Nu har jag kört en tvättmaskin med kläder, sen är det dags för stalljackan då den tar hundra år på sig att torka.. En fråga bara: Hur packar man för tre veckor?
Som vanligt är jag ju ute i sista minuten med..

Imorgon har jag och Oscar varit tillsammans i två månader men efter som jag åker då så ska vi mysa med lite vin, ost och kex ikväll:)


Kommentarer
Postat av: mariaaaa

sötnosar ! =) fan, jag kommer sakna dej så himla mycket!! o så får jag inte träffa crazy ass yoggi heller när du är borta!!!! buhuuuuu

2009-03-05 @ 07:52:21
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0