Fan.

Jag är sjuk. Innan arbetsdagen var över igår så var jag helt förstörd, ryggen värkte, nacken, huvudet, halsen. Hela jag kände mig som ett utskitet äppelmos rent ut sagt och jag kall svettades som nått äckel..
Så när vi kom hem så tog jag världens varmaste dusch sen gick vi ner till Pizza hut och åt. Hittade en pizza som hette Bea lovers så då var det lätt att bestämma över beslutsångesten jag annars alltid brukar få. God var den iaf! Sen blev det film, Eurotrip funkar alltid!

Blev hemma från jobbet idag iaf, jäätte kul då det är sista dagen.. och det är planerat världens utgång ikväll men blir jag inte bättre får jag väl stanna inne:(

har precis varit ute och försökt hitta en väska. Då jag åkte tåg hit ner så hade jag inte en tanke på hur mycket min packning vägde. Det har nu slutat med att jag får skcika min stora på posten och ta det viktigaste i en liten som jag köpte nu. Kan lova att de är en plåga att ge sig ut på Nordstan då man har feber. Den gallerian finns det mer folk i än  hela stan hemma.

Kommentarer
Postat av: maria

men smuuurto! :P

2009-03-26 @ 16:41:07
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0