dont forget the ones that turns you on

Nu har vi varit inne i götet i tre dagar, jobbade första och som vanligt så sög första dagen fast ja på slutet så började man ju vänja sig med hur allt funkade. Blev utgång senare på kvällen med Marcus och Gabbi, Några som vi jobbade med på förra restaurangen:)
Kom hem fem på morgonen men det gjprde ju inget då vi var lediga igår! Så vi sov lääänge sen blev det en tur på stan, jag köpte inte nått men har spanat in några saker iaf.

Sen på kvällen så gick vi på bio och såg En shopaholics bekännelser, den var super bra:D och soundtracket är jätte bra.
Efter det så blev det en massa flummande på mitt rum, av nån anledning så är det alltid jag som får stå för grupprummet haha:P

Jobbat idag och har nyss kommit hem efter en sen middag på Subway.. MAMMA då jag kommer hem vill jag ha korv och makaroner!

Lite bilder från i lördags..

Gabbi och Oscar


Andre, Jocke och jag


det dansades uppe på baren:P


Gabbi och Marcus:)
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha, ha ha ! Makaroner - vill du inte ha hamburgare ? ; ) - Självklart ska du få mammas goda stuvade makkerooner ! Kram,

2009-03-25 @ 08:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0