Dagens fjärde inlägg..

Sen får det vara bra. Men ja jag har väl inte haft så mycket att göra kanske..

Känns skönt att Elitloppsfesten är flyttat från Munchenbryggeriet då det kanske inte har varit nån riktig höjdare där, musiken har varit katastrof faktiskt. På det nya stället ska Siepen spela så det blir nog bra!

André och Jocke erbjöd sig att gå och köpa lite mat till mig, har haft sån tur att hamna med dessa toppen killar! Malin som är min chef har också varit förbi och tittat till mig, alla är så snälla:)

Har precis pratat med lillebror som ska göra krogdebut ikväll, men tyvärr lät han lite väl städat till min stora besvikelse;) men får väl se hur kvällen slutar..

Nu är det Lets dance (tycker dom i bandet sjunger så sjukt illa!) men senare ikväll ska jag titta på Legally blonde 2.. lite trist att vara själv bara och vill ju inte direkt förpesta de andra killarna ifall jag skulle smitta.

Börjar inte förrän 17 imorn så då lär jag ju vara pigg iaf!

Nä nu ska jag se Magnus Samuelsson skaka på sina höfter till en salsa..

Kommentarer
Postat av: Josefin

Låter som du varit där alla år ;)Men de var bra när vi var ner med klassen :) Hoppas du blir bättre! Kram!

2009-03-14 @ 16:54:26
URL: http://joas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0