She want´s to love me wooho

Gaaah vilken jävla dag! Trodde jag skulle bli tokig ett tag då hjärnan helt slutade funka på mig och jag knappt visste vad jag höll på med längre, 11 timmar är läänge och imorn blir det exakt lika länge igen. Men ja det blir ju några slantar iaf! Imorn lär det ju bli ännu mera folk iaf då folk är lediga med + den jäkla hamnfesten:P Blev ingen utgång för migdenna kvällen heller. min kropp säger helt enkelt ifrån och ska upp 6 imorn så.. Vuxenpoäng till Bea som säger NEJ till fest :S Men imorn så kan jag ju röjja för på söndag börjar jag inte cp tidigt!

Jag längtar tillbaka till Göteborg och alla underbart galna människor, en dag vill jag bo där nere:) drömma kan man ju iaf...

På tisdag är besiktningen av lägenheten sen får jag börja flytta iiiiiiiin! IIIIIH jag blir helt pirrig, det kommer bli så fint:)

Och detta med att Mr Jackson är död!? Helt sjukt, han är ju en sån som man trodde skulle finnas för evigt.. Och att han var runt 50 hade jag ingen aning om! När jag tänker efter så kan jag inte tänka mig att han är i nån ålder alls:S :P men hemskt känns det iaf, huvva..

Nä nu ska jag fortsätta lyssna på den braiga låten nedan, fan om nån dag kommer jag vara döless på den haha!

/ Biie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0