It just knocks you down

kvällen igår, stundvis jätte kul. Annars lite lätt katastrof. Men man ska ju inte haka upp sig på skit. En chans till får du, punkt slut.


Var ut på Harrys med Micke, Mattias, Jocke, Oussama och Mimmi. Mycket folk och bra musik som alltid:)Innan dess så kom Anette och Jessica förbi och hälsade på med blåbärspaj och grädde, jätte trevligt!

Idag har varit en knepig dag, lite ledsen efter igår såklart.. Har strosat runt på stan själv vilket faktiskt var skönt. Åt en god paj på Waynes till lunch, skönt med lite egen tid! Idag är dessutom sista lediga dagen, sen är det sju dagar i streck som gäller..
Känns tungt men de får gå!
Får blicka fram emot den sjätte augusti då jag och Nina beger oss mot Uppsala för att sedan åka vidare till Göteborg och Madonna! sen fortsätter vi vår roadtrip:)
Jag har dessutom bestämt mig för att jag ska köpa en Iphone, lite ska jag ju få unna mig själv iaf.
Har även tecknat hem- och otursförsäkring idag , vuxenpoäng till mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0