Tillägnat Josefin flygmaskin

NEJ JAG SKA ABSOLUT INTE BÖRJA JOBBA PÅ NÅTT DAGIS! HAHA

För circus en kvart sedan blev jag väckt av Bitte som sa att jag hade telefon, arbetsförmedlingen sökte mig. Genast tänkte jag: "shit vad har jag nu gjort fel?!" Så jag sprang upp, slet på mig morgonrocken och dundrade nerför trappen och svarade med vad jag trodde skulle vara min röst men eftersom jag är sjuk så blev de mest nått gurgel:P Till min stora lättnad så var det bara nån jobbig 08 tjej som hade fått fram "just MIG som en av dom utlottade för att vara med i arbestfömedlingens kritiktest" eller vad hon nu sa.
Så efter tre minuter hade jag svarat klart, hoppas jag nu har varit till stooooor hjälp....

Idag håller jag tummarna för att min Mira jacka kommer:D

jag med italienskt grus i facet, exotiskt va?


Kommentarer
Postat av: Josefin

synd ;) Tror du hade passat bra som lektant, du kunde ju klätt ut dig till ett bi ;) Biiiie!

Visst var det så att det smeknamnet kom pås när du och (helt ovetande från Hennie och mig) så var din mamma också i ponnystallet, detta var när ponnysarna var i numera ridstallet.. och så kommer vi och sjunger något som skulle vara "Bea är bi(sexuell)" MEn vi såg din mamma så det blev bara bii?! Hur kom Josefin flygmaskin fram?! KRAM!

2009-01-15 @ 16:45:43
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: Isabell

Hej!



Du har en jätte fin blogg:)



I min blogg skriver jag mycket om min konståkning, kompisar, skolan, pojkvän o.s.v. har ALLTID bilder i mina inlägg på mej eller mej och mina kompisar:) Finns inga bilder så har jag glömt kameran men det händer sällan=)

2009-01-15 @ 22:11:55
URL: http://konstakniiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0