Suddenly I see

Var till hästarna runt sju imorse, sen sov jag vidare till elva nån gång. Helt stenad då det inte blev så mycket sömn under natten..
Iaf så har jag röjt undan en massa skit från mitt rum hos mamma idag. Helst sjukt vad mycket grejer det var här inne. Och det värsta är ju att det är hur mycket som helst som inte ens är mitt!?
Men nu har jag hittat ett golv så jag är nöjd. Sängen SKA hämtas imorn.

Har nyss kommit hem från stallet, tagit in mina, slängt ner en massa hö så det ska räcka nån dag iaf.
Tog även en tur med Korbesta. Hon är alltid bra då jag behöver rensa mina tankar lite. Än fast det är längesen jag verkligen höll på med henne så känns det som att vi kan läsa varandras tankar.
Låter skit fånigt jag vet, men så är det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0