Kastrullhjärnor

Josse läste min blogg om Grandiosa pizza och snodde ett urklipp då hon insåg att kastrullhjärnorna fortfarande funkar, här har ni nu hennes förklaring på det hela, jag orkar inte skriva ner det:P(och min länkning funkar inte i inläggen)

"Bea har alltså drömt om en massa pizza, och jag har velat käka pizza i två dagar! Haha...

Det är nog kastrullhjärna som är tillbaka, och för er som inte är insatt i våran kastrullhjärna så är det så här.
Det började på den tiden då vi bodde i ö-vik. Vi var mycket med hästarna och skulle åka på en utbildning tillsammans..
Jag ringer till Bea och säger " Vet du vad jag har fått?"  Bea svarar "Ja, flygbiljetter" Jag "Hur fan visste du det?" Bea " Njä, jag vet inte" Det var en grejj.
Men det har hänt så mkt en sak som jag knappt vet om jag får nämna, men jag gör det ändå.. För det var en sån där grej som jag bara inte kunde veta.
Jag var på stan gick in på Åhléns, och där var Bea.. Dom första orden som bara kommer ur min mun är "Du har varit otrogen!" Bea kollar jävligt förvånad "Hur visste du det?!"
Ja och hur kunde jag veta det? Vet inte, det bara flög ur mig.. och där efter så blev det Kastrullhjärna, för dom som sett på Mysteret på greveholm vet ju att dom har kastruller på huvudet för att inte kunna läsa varandras tankar."

Och ja, det kanske är så att dom är tillbaka? Just det på Åhléns var helt sjukt, INGEN visste nånting och den här människan ser mig på kanske 20 meters avstånd och bara skriker det rakt ut:P Hur våra hjärnor funkar kommer vi nog aldrig få reda på!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Saknar också den där tiden, allt var bara så oseriöst och kul! Haha!! :)

2009-01-27 @ 10:11:06
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: Josefin

haha du har inte ankmun kortet ? ;) Kom du ihåg våran kommentar om det?!

2009-01-27 @ 10:12:30
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: Josefin

eller ännu bättre, "Nu ska jag se ut som dom från Bredbyn", och gör en bild som ser ur som jag har värsta prillan ;)

2009-01-27 @ 10:13:30
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: Bea

haha shit vilket jävla minne du har:S:D tror inte jag har dom korten:S

2009-01-27 @ 10:45:19
URL: http://beatriceanderss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0